marți, 29 decembrie 2009

februarie,joi

marți, 29 decembrie 2009

Si cand te gandesti ca ti'am spus acum jumatate de secunda sa nu bei din cafeaua fierbinte ca ai sa te arzi,tu te'ai facut ca nu ma auzi! Ai fugit cu limba scoasa afara si ai inceput sa mananci zapada,dar totul in zadar!Totusi nu m'am suparat pe tine pentru ca m'ai facut sa rad si acum nu ma mai pot opri!Si mai bine...:)

Totul e nou pentru mine si gustul de cafea amestecat cu zapada nu mai e acelasi.Zambetele sunt altele:unele din politete,altele din mila,altele din suflet poate..

Lumina e una noua de 6 neoane si imi lipseste cea naturala care ne invada pe toti prin 3 ferestre imense.

Si te gandesti ca ai atatea amintiri si atatea schimbari la care te chinui sa le faci fata sau ele se chinuie sa'ti faca fata  tie,si deja am impreia ca am trait 10 vieti toate in al 9-lea cer,iar niciuna nu se aseamana ..IMi place!:)

0 comentarii:

 
banca de sub plop... © 2008. Design by Pocket