marți, 28 octombrie 2008

vant de iarna...

marți, 28 octombrie 2008

Astazi am ajuns mai tarziu acasa..Deja de la ora 6 e intuneric..si..ma uitam in jur..miroseam vantul..stiti?..mirosul acela de..de..iarna..miroase a frig si fum..nu stiu...dar in fiecare an cand simt acest miros stiu ca iarna e aproape si ma cuprinde o stare de..melancolie...
Imi dau seama cat de repede trece timpul..acum e iarna si apoi din nou vara..si apoi iar toamna..si iar primavara..si timpul trece asa pe langa noi,iar noi..noi nu realizam nimic..il lasam sa treaca fara sa avem vre-un impact asupra lui..ce trist..
Mi-am pus in gand sa profit din plin de iarna asta desi nu am idee cum..O sa incerc sa privesc dincolo de papuci si geci de iarna...dincolo de frig...dincolo de zapada...o sa ma rezum la lucrurile cu adevarat importante..sa ma folosesc de iarna asta,fiind recunoscatoare celora care mi-au fost cu adevarat aproape...sa le multumesc...Ma duc sa miros vantul din nou vantul..sa vad ce are sa-mi mai spuna nou...:D

1 comentarii:

Samira spunea...

In sfarsit cineva care simte mirosul de iarna. Prietena mea e in general pe aceeasi lungime de unda cu mine dar aici esueaza... Ea nu simte mirosul iernii sau mirosul vantului. Postari sensibile... Mult succes in continuare :).

 
banca de sub plop... © 2008. Design by Pocket