vineri, 5 decembrie 2008

CHILDhood!!

vineri, 5 decembrie 2008

stau si ma gandesc...si..o multime de ganduri,sentimente si amintiri imi invadeaza mintea si eu...eu.pur si simplu evadez..
sunt din nou in lumea mea..sunt din nou copil..pot sa ma bucur,sa traiesc,sa iubesc asa cum face un copil..nu tine cont de nimic!!..asa sunt copii..nu le pasa de nimic si au atata dragoste de oferit si chiar o ofera,o ofera neconditionat..ca si mine de altfel..
numai ca uneori uit de copilul din mine..uit cine sunt eu..defapt..si ma las prinsa de..probleme..rautate..egoism,incetez sa mai fiu un copil care iubeste neconditionat..
as vrea atat de mult sa pot ramane un copil pentru totdeauna..sa nu fiu distrasa de oamenii mari si problemele lor,sa pot sa miros o floare fara sa ma gandesc la cata poluare ma inconjuara,sa pot ma bucur de o simpla ploaie fara sa ma gandesc ca ma voi uda,sa pot sa fiu arsa de soare fara sa ma gandesc ca o sa fac insolatie...
incerc sa-mi opresc lacrimile care abea asteapta sa evadeze si ele dar nu pot...nu pot sa le opresc..doar cand ma gandesc ca atunci cand aveam vreo 5-6 ani abea asteptam sa pun in picioare prima pereche de pantofi cu tocul cat mai mare si acum..cand am crescut nici nu vreau sa mai aud de asa ceva!!sau cand ma gandesc ca asteptam cu atata ardoare ca parintii mei sa imi interzica un lucru ca eu sa-l pot face..sa pot sa incalc reguli,sa am curaj!!..imi dau seama ca atunci cand esti copil esti mult mai matur..pur si simplu stii sa iubesti,stii sa te impui,sti sa obtii ce vrei fara sa-ti fie teama de consecinte...pe cand cei care pretind ca sunt adulti cu responsabilitati..sunt doar niste oameni plini de ei,egoisti,niste lasi..si ca sa evite asta ar trebui doar sa..sa lase copilul din ei sa EVADEZE!!

0 comentarii:

 
banca de sub plop... © 2008. Design by Pocket