joi, 18 decembrie 2008

frustrari!!

joi, 18 decembrie 2008

din nou..din nou ma chiinui sa tin capul drept si sa merg mai departe..sa ma prefac ca nimic nu s-a intamplat si ca eu,eu sunt tot aceeasi fiinta care eram si acum 6 luni...dar NU..din nou eu esuez!!..nu pot sa fiu puternica si invulnerabila.sunt o lasa si da!!asta e adevarul!!..

si ce daca daca nu pot sa trec peste cu capul sus asta nu inseamna ca nu pot sa trec peste..o sa trec peste,numai ca privirea mea v-a fii in pamant iar inima mea zdrobita la maxim...

totate lucrurile astea ar trebui sa ma faca mai puternica,dar nu..pe mine ma demoralizeaza complet si imi dau seama ca traiesc intr-o lume care nu tine de loc cu mine...si foarte bine..nu vrea sa tina cu mine,am sa tin eu cu ea..am sa vad ce vrea de la mine de nu ma lasa in pace...de ce nu ma lasa sa fiu eu..sa..
singurele chestii pe care le am in minte de cateva ore bune sunt versurile lui tudor chirila:"nimeni nu m-a strans in brate ieri!!..cred ca am adunat vreo 300 de ieri!!"..si tot ma gandesc,si ma gandesc..omu' asta e ceva fenomenal..tot timpu ma pune pe ganduri..de-asta il iubesc asa mult!!
si totusi..nu-l iubesc..defapt..nici nu stiu ce inseamna cuvantul asta..cu ce se mananca..si nici macar nu l-am simt..sau poate l-am simtit dar neestind ce inseamna asta poate am dat cu piciorul!!
cred ca am iubit si eu odata..si exact cand credeam ca stiu ce inseamna asta am fost trezita la realitate(asa cum patesc tot timpul..nu ma lasa nimeni sa visez..de ce?)...si acum sunt rece..sau asa vreau sa fiu o vreme..pentru ca de fiecare data cand eu am vrut sa fie bine mi-a fost interzis lucrul asta...

asa ca o sa astept...o sa astept sa vad daca dupa toate incercarile mele de a descoperii iubirea si-a dat cineva seama ca ma gasit-o..sau nu!!

si ca toate astea sa fie perfecte..acum PLOUA!!...iar eu,as bea un ceai..dar...

1 comentarii:

Punkaru lu peste " spunea...

totate lucrurile astea ar trebui sa ma faca mai puternica,dar nu..pe mine ma demoralizeaza complet si imi dau seama ca traiesc intr-o lume care nu tine de loc cu mine.]

emo emo
da asa e :)

 
banca de sub plop... © 2008. Design by Pocket