marți, 21 aprilie 2009

guess what?!?

marți, 21 aprilie 2009


...Mi-e sete de vant si mi-e foame de imbratisari calde,de vorbe frumoase,de surasuri..
Mi-e pofta pe viata dar am gustat putin din ea apoi mi s-a facut greata..
Mi-e dor de tine,iar tie ti-e dor de mine...
Mi-e teama de necunoscut dar acesta vrea sa ma cunoasca..
Mi-e ciuda pe fluturi,pentru ca pot sa zboare si au aripile asa..de..speciale..
Mi-e greata de zambete false si vomit din cauza prostiei...
Mi-e lene sa dorm si mi-e lene sa clipesc...
Mi-e somn de plictiseala dar nu pot sa adorm din cauza lenii...
Mi-e frig de oameni reci si prejudecatile lor...
Mi-e cald de soare galben si nori pufosi...
Mi-e bine..dar..Mi-e rau..:)

1 comentarii:

Lomaxx spunea...

umm... imi place... :D mai ales "versul" "mi-e somn de plictiseala dar nu pot sa adorm din cauza lenii.. " :))

 
banca de sub plop... © 2008. Design by Pocket