vineri, 1 mai 2009

Marasesti.Capat.

vineri, 1 mai 2009

E fum.Nu-mi place.Ies afara,ma uit la cer,aerul curat ma invadeaza si imi place.
Intru din nou inauntru doar ca sa-mi iau geanta,nu ca as avea ceva valoros in ea ci pentru ca nu mai am alta geanta.Aproape ca am uitat sa platesc ceaiul cu aroma de vanilie amara si apoi ies.

Bag mana in buzunar dar apoi o scot pentru ca am transpirat in palma si din nou..nu-mi place.Ma sterg de pantaloni si am ghinionul ca nesimtita de culoare sa se ia si sa ma murdareasca.Acum mor de nervi pentru ca nici asta nu-mi place.

Ma aplec,ma leg la siretul de la piciorul drept care nici cum nu vrea sa ia forma de fundita si de care ma tot impiedic dinainte sa-mi fi savurat ceaiul.Mi-e foame dar nu mai am bani.Merg.Acum aproape ca alerg.

Acum alerg pentru ca bineinteles ca acum..ploua..si bineinteles ca singura data cand aveam umbrela la mine...trebuia sa o uit.Am uitat-o langa cana goala care mai are inca mirosul fierbinte de vanilie.

Afurisitul de siret!Din nou se dezleaga.Nu-mi pasa.Ploua.Am motiv sa nu am tipm de fundite.

Si uite asa siretul meu...care acum nu mai e alb.Are toate culorile pamantului..la propriu..Uite asa el..ajunge sa viziteze fiecare balta de pe Marasesti..Pentru ca acolo..acolo se termina harta baltilor:)

0 comentarii:

 
banca de sub plop... © 2008. Design by Pocket