miercuri, 27 mai 2009

ma joc!

miercuri, 27 mai 2009

  aer greu si trist pica din tavan si imi inunda sufletul.stiu bine ca nu pot sa-l alung dar ma tot amagesc singura de cateva zile ca o sa treaca si o sa treaca si ca dintr-o clipa in alta tavanul trebuie sa se deschida si am sa vad razele de soare.dar se pare ca trebuie sa mai astept putin.

   clipe trec aiurea si alene si vor sa-mi faca in ciuda..sa-mi demonstreze ca timpul e cel care ma controleaza pe mine si eu trebuie sa accept asta..sau sa invat sa accept asta..

   ma joc cu firul vietii si tot trag de el,mai il innod,mai il tai pe jumatate si apoi ma chinui singura sa-l lipesc..pacat ca "picatura" nu lipeste si firul vietii..

   azi..am legat de firu' asta..care daca stai bine sa te gandesti fiecare,pe zi ce trece ni-l facem mai lung sau mai scurt..mai gros  sau mai subtire mai roz sau mai verde sau GRI!..am legat de el doua doze de pepsi si le-am tarat dupa mine peste tot! ma trezesc dimineata ma gandesc la "pepsi"..mai trec 4 ore..ma gandesc la "pepsi" mai trec 2 zile..si una din doze nu mai e!

  a plecat si a spus ca nu vrea sa mai atarne de acest fir impreuna cu cealalta doza niciodata!s-a suparat si sa desprins de noi! vrea sa fie o doza singura,sa nu depinda de nimeni...sa fie neajutorata...

  cealalta doza...da drumul presiunii care oo tine..si..pur si simplu..se scurge...

   acum e goala..si ma enerveaza ca trebuie sa o trag dupa mine in continuare si scoate asa un sunet urat..gol..

    vreau sa ma descotorosesc de ea insa nu pot!..nu pot pentru ca plange si-mi spune s-o mai iau cu mine..sa o duc in cautarea dozei care a plecat..s-o duc in cautarea fericirii..sa-si ajute "pepsi-ul" pereche sa nu se mai simta singur..iar ea..sa nu mai fie pentru totdeauna goala si..fara nimeni care sa-i acompanieze rasul.si plansul..si cantecul!

0 comentarii:

 
banca de sub plop... © 2008. Design by Pocket