duminică, 31 mai 2009

Griul din Cilindru!

duminică, 31 mai 2009

  Stateam in cutiuta mea cu creioane colorate din ceara ca de obicei.Eu eram culoarea gri.Bineinteles ca daca as fi avut dreptul sa-mi aleg singura culoare eu as fi fost verdele acel turqoise...Dar..daca stau sa ma gandesc..poate daca as fi fost verde nu aveam atitudinea necesara pentru a fi verde.

   Ca sa fi verde trebuie sa fi puternic,spontan,pur,proaspat...Pe cand eu.Eu nu sunt nimic din toate astea si poate ca..poate ca mi se potriveste gri-ul.Au stiut ei de ce m-au facut gri!

   E o culoare neutra..nu inseamna nimic pentru nimeni si pentru nimic.E o amestecatura dintre alb si negru..Nu sunt nici pura dar nici murdara..Sunt Gri!

  Am si atitudinea aia..stiti voi...aia gri!

  Azi sunt vesela,maine trista..poimaine iar trista si apoi fericita!

  Sunt tot timpul in asteptarea nenorocirii..Si cand se intampla o fericire ma gandesc tot tipmu'  la cuvintele tipului aluia..nu mai stiu cum il cheama.. "fericirea e o pauza intre doua nenorociri"

  Dar sa revenim la cutiuta cu creioane,care de fapt nu e o cutiuta e un cilindru dinacela..

  Ma amestecam prin culori..Nici un copil nu ma aegea pe mine..Nimeni nu vrea sa coloreze nimic cu mine.Toti il vor pe verde!Si mi-e ciuda!Eu vroiam verde!!

  Sunt culoarea cu varful cel mai ascutit..cel mai nefolosit..cel mai Gri!

3 comentarii:

Lomaxx spunea...

frumos... imi place foarte tare ultima propozitie

Anonim spunea...

culoare neutra.

subtil oximoron. se pare ca am pierdut multe de cand nu am mai vorbit. si asa, abia te mai vede omul...

Bianca T. spunea...

Interesant... :)

Tine-o tot asa :P

 
banca de sub plop... © 2008. Design by Pocket