marți, 12 mai 2009

Mai mult? sau Mai putin?

marți, 12 mai 2009

-Bun..Incepem asa:eu iti descriu o imagine vizuala apoi una aditiva si apoi tu alegi..In functie de asta te voi iubi mai mult sau mai putin...

Imaginea vizuala:...
Acolo..in departare..punctul acela la care iti mijesti de juma' de ora ochii..e ea..
Sta asa turceste..printre fire verzi si mai putin verzi,mari sau mai putin mari de iarba.Ea zmulge o papadie si incepe sa rupa petalele...una cate una,iar in timpul acesta murmura ceva.Bineinteles ca tu nu auzi ce spune pentru ca esti prea departe dar iti spun eu de data aceasta.Repeta intr-una:"ma iubeste,nu ma iubeste".Acum o vezi cum isi pune mainile firave in parul ciocolatiu,amarui si si-l strange asa dezordonat.Deja e putin agitata.Mai rupe o papadie.Si incepe din nou.Probabil ca la ultima petala ii iesise:"nu ma iubeste".Mai continua asa cu inca vreo 3 papadii..Acum se ridica stangaci in picioare,isi desface parul,se lasa admirata de soare si apoi o ia la fuga.In timp ce inainta...Isi arunca pe rand hainele si incepe cu papucii,apoi continua cu tricoul care pur si simplu si-l zmulge de pe ea apoi,isi arunca fusta..si le lasa toate in urma ei,ca o dovada ca pe acolo trecuse EA!..Mai departe nu pot sa-ti spun ce face ea!Mi-a interzis!

Imaginea auditiva:...
Inchide ochii...si imagineaza-ti ca esti in baie..stai catarat pe masina de spalat si ai dat drumul la dus...Apa curge intr-una,din cand in cand mai cu presiune sau acompaniata de o miscare brusca a dusului care face tumbe prin vana...Si stai asa doua ore..

-Si acum spune-mi Tu!..Ce alegi?
-Bineinteles ca o voi alege pe prima..si te rog sa nu fi geloasa...Sti bine ca nu-mi plac imaginil auditive,mai ales ca asta e chiar absurda..cine ar fi ales-o?!?
-Eu..
-Mda..si spune-mi Acum..ma iubesti mai mult?..sau mai putin?
-Esti un prost..Niciodata nu te-as putea iubi mai putin!!!

1 comentarii:

Lomaxx spunea...

iuaa... ce tare e asta, imi place foarte mult, felicitari... scri tot mai bine, continua :)

 
banca de sub plop... © 2008. Design by Pocket