sâmbătă, 27 septembrie 2008

born again!

sâmbătă, 27 septembrie 2008

am depasit.am depasit tot ce ma facea sa plang si tot ceea ce nu ma lasa sa fiu asa cum sunt eu cu adevarat..adica vesnic cu zambetul pe buze...
am realizat ca daca nu rad sau daca nu ma bucur cu adevarat de orice lucru marunt,parca nu traiesc,parca ceva din mine se stinge incet si incetez sa mai fiu copil...si NU vreau asta!!!
acum sunt fericita si simt ca am reanviat...si stiu ca intr-o zi voi fi si mai fericta...si stiu eu de ce..dar nu va pot spune..:p

2 comentarii:

CallMeCherry spunea...

esti super simpatica si esti f. tare daca poti fii fericita din orice lucru marunt..bvo..dar exista oamnenii care habar nau ce inseamna fericire si nu stiu defabt daca exista asa ceva:|

Lomaxx spunea...

hey... e cumva poza din tabara de la voronetz..? :P

 
banca de sub plop... © 2008. Design by Pocket