miercuri, 3 septembrie 2008

:D

miercuri, 3 septembrie 2008

in momentu asta..am o senzatie dinaia....:D..vreau sa urlu,sa sar,sa ma dezlantui...numai ca de data asta pt ca sunt mega fericita...
ii cea mai faina senzatie din lume...ideea e ca desi de fiecare data eu eram aia care facea pe victima si tot timpu gaseam un motiv sa ma plang:aia nu era bine,cealalta nu era bine,nimic nu era bine,nimic pe placu meu!!...In sfarsit mi-am dat seama k viata ii faina,ii mega faina,chiar si atunci cand treci prin greutati,defapt asta ii farmecu,sa treci si prin chestii faine da si prin unele mai putin faine,k dak totu ar fi mega roz nu am stii ce inseamna si greutatile si atunci nu ar mai fi nimic care sa ne faca mai puternici,care sa ne ridice,nu ar mai fi senzatia aia..stii..acum o iau de la capat!!..
mda...sunt cu capu' in nori,fluturi in stomac,...ciocolata multa..ploaie..si alte chestii faine...

0 comentarii:

 
banca de sub plop... © 2008. Design by Pocket