joi, 28 august 2008

dialog intre cer..si..o floare...

joi, 28 august 2008

floarea:urasc oamenii,nu-i suport,cine i-a inventata...nu se gandesc la noi...adevaratele fiinte...se cred ei mari specimene,cand defapt sunt doar niste figurine cu ceva rotund deasupra si toti presupun ca au ceva...in acel rotund,cum sa creada asa ceva...adica la cat de lipsiti de orice sentimente si ratiune sunt,n-au cum sa pretinda ca au ceva acolo inauntru care...adica as vrea sa demonstreze ca le pasa,ca le pasa si de noi,chiar niste simple flori..contam,si noi avem suflet si sentimente si..chiar suferim..
cerul:nu stiu,nu pot sa spun ca ai dreptate sau nu....eu unul..nici macar n-am auzit de specimenele astea OAMENII,ce-s astia?..un fel de extraterestrii?... floarea:as vrea sa ma simt iubita,sa vad ca exista cineva caruia sa-i pese de mine..chiar nu exista nimeni care sa mai iubeasca cu adevarat...sa ma stranga in brate..nici macar tie nu-ti pasa de mine...de multe ori simt ca ma sting si am nevoie de o gura de apa...si tu..nici macar atat..
cerul
:chiar imi pare rau pt tine...eu chiar pot spune ca sunt iubit...iubita mea..luna..ma iubeste la nebunie...singura problema e ca ne vedem mai rar..ea sta la o distanta de o zi..si..mor de dorul ei...chiar imi pare rau pentru tine...da sunt sigur ca viata..viata care este un mister pentru toti..viata..v-a avea ceva si pentru tine..

floarea:sper ca viata asta de care vorbesti tu sa nu uite si de mine...sa nu uite ca nu vreau sa mai fiu singura..vreau sa simt ca traiesc,sa simt cum vantul imi poarta petalele si mi le imprastie prin toata lumea..si atunci..pot sa mor...
Sub cerul albastru deschis care asteptat sa vina noaptea si sa-si vada iubita..sub acest cer..sta intinsa pe iarba o fata..o fata cu ochii negrii cu o pasiune imensa pentru necunoscut...Geloasa pe cer..despre care stia ca traieste o poveste de dragoste de cand lumea...si frustrata ca n-are pe cine iubii...privirea o duce catre ceva verde cu multe chestii albe la sfarsitul fiecarei tulpini..Ii cazuse o lacrima..Se decise sa-i puna numele Lacrimioara...si se decise ca vrea sa-i fie noua prietena.... lacrimioara:CERULE!!!..sunt fericita..ai avut dreptate...viata..despre care tu mi-ai vorbit...mi-a dat un prieten...si e minunat..ma simt iubita...simt ca traiesc...simt...si..ghici..e om..e om si are ceva in acel rotund...ceva ma mult decat mi-am imaginat vreo data...

1 comentarii:

Lomaxx spunea...

se cred ei mari specimene,cand defapt sunt doar niste figurine cu ceva rotund deasupra

ha ha ha... ce taree... :)

 
banca de sub plop... © 2008. Design by Pocket