miercuri, 27 august 2008

dincolo de cuvinte,,,

miercuri, 27 august 2008

Eram azi pe mal...adica noah..ma duceam la podgoria si am decis sa o iau pe mal ca e mult mai putina lume si dupa parerea mea mult mai putine fite.Ma plimbam,muzica imi inunda urechile,eu nu aveam nimic impotriva si doream,chiar doream sa treaca cineva pe langa mine, sa pot studia,sa-mi dau cu parerea, sa judec,vroiam sa fie cineva diferit...Am continuat sa merg,cu aceeasi privire incruntata(nu stiu de ce...chiar as vrea sa pot zambi,sa arat ca sunt fericita,ca am motive,dar...)...asteptam...dar..nimic... Am vazut ca dorinta nu mi se indeplineste si am ales sa ma dau batuta,asa cum fac de obicei...DAMn..as vrea sa pot fii altfel..dar se pare ca sunt o lasa,o tipa care se da mult prea repede batuta,urasc asta la mine...Am continuat sa merg,am dat muzica ai tare..nu vroiam sa aud nimic altceva...Deja am ajuns pe la liceul de arta..putin mai multa lume pe acolo..dar cum am decis sa ma dau batuta,am incetata sa ma mai uit la cum e lumea imbracata sau ce sandale mai porta fetele.Am incercat sa fiu mai profunda...am observat ca toata lumea e mult preaa ocupata si preocupata de problemele lor...Nimeni nu mai are timp sa priveasca cerul sau sa vada ca dek au inceput sa ingalbeneasca frunzele...Merg mai departe...Ajung la gara...Trec pe langa Pizza 5 colturi,salivez putin si merg mai departe...dau peste prietenii mei..si va rog sa nu ma judecati..si o sa va spun de ce...Cand am spus prietenii mei ma refeream la oamenii strazii care toata ziua sunt pe acolo..pe langa gara..Si ii numesc prietenii meu pentru ca obijnuiam sa lucrez ca si voluntar la un centru pt oamenii strazii si acolo am cunoscut pe multi dintre ei...Sunt niste oameni minunati de la care chiar am invatat..recunosc au defecte si gresesc in prea multe privinte,dar nefiind intelesi de nimeni, am decis sa le vad doar calitatiile....Ma bucur enorm ca am reusit sa-i cunosc... Am continuat sa merg...Mai o statie de tranvai de mers pe jos si ajung acasa...acolo/aici...ma astepta multe...

1 comentarii:

Lomaxx spunea...

Trec pe langa Pizza 5 colturi,salivez putin si merg mai departe...


ce tare esti... :)

 
banca de sub plop... © 2008. Design by Pocket