miercuri, 27 august 2008

abureala....

miercuri, 27 august 2008

mda...stau in fata compului si astept sa imi vina inspiratia sa mai scriu si io cv...k noah...chiar simt nevoia de creatie si absurd,numa singura problema ii k nam inspiratzie!!:)).. sa vedem...am in fatza o sticla de fanta(de portocale:|) si ma tot gandesc...k...in jumate de ora am reusit sa beau mai mult de jumatate si nici macar nu-mi place..da nah...omu cand se plictiseste.... altceva...ma tot uit la skate-u ala kre sta sprijinit de perete si ma tot gandesc k ar trebui sa mai pun mana pe el..k vara asta nici macar nu l-am atins:))..anu trecut cred k mi-am rupt toti papucii,asa pasionata eram(exagerez)...da na,nu ma mai pasioneaza,cred k o sa-i transmit la fratemio aceasta psiune inexistenta,k el pare mai interesat si ii si mult mai ambitzios decat mine(de mentionat k fratemio are 10 ani:D)... nu stiu..cred k o sa ma duc sa-mi cumpar ghiozdan:))..sec... nah...ce sa mai zic..mis fericita k de cateva zile am descoperit si io in sfarsit last.fm-u..:))..mda nu radetzi de mn...dah bah oricum ii super tare...cred k cel mai bun lucru kre so intamplat vara asta:))... acuma cik sunt fascinata...de ce?..pt k ascult muse-screenager(pa last.fm normal!!) nah se pare k am aburit aici degeaba si tot nu mi-a venit inspiratia:((..da las k vine ea si cand vine...va anuntz...:))..

0 comentarii:

 
banca de sub plop... © 2008. Design by Pocket