duminică, 24 august 2008

plaua...

duminică, 24 august 2008

ma plictisesc..afara ploua...ascult acealeasi melodii de la coldplay la nesfarsit si-mi doresc sa saaaar,sa urlu,sa fac ceva...sa fiu eu..
nu mai vreau sa stau in casa!!!...si fix astazi cand e duminica si ar trebui sa fiu cu prietenii prin oras,sa colindam strazile,sa radem ca prostii din orice nimic si sa ne bucuram unu de altu ca si asa imediat incepe scoala si n-o sa ne mai putem vedea asa des...fix astazi PLOUUAAA...
afara ar trebui sa fie soare si vantu sa adie putin,iar norii pufosi si obositi sa ne urmareasca pe strazile pustii si vechi si satule de rasetele noastre zgomotoase si exagerate...
mda...mi-e dor, mi-e dor de prietenii mei si de calitatile si defectele lor,mi-e/ dor sa fim toti impreuna si sa povestim,sa vorbim unu' peste altu' incat sa nu mai intelegem nimic,mi-e dor sa hoinarim si sa ne plangem ca nu avem destui bani,mi-e dor,mi-e dor...
si cand ma gandesc ca e numai vina ploii!!!...numa' din cauza ei!!...:((...VREAU AFARAAAAAA!!!...
cred ca o sa ma rezum doar la un simplu telefon(o sun pe ioana..:D) sa mai povestim,iar mai incolo daca se opreste ploaia,cred ca o sa mergem la un ceai ca si asa e frig afara si n-avem ce face..:)

0 comentarii:

 
banca de sub plop... © 2008. Design by Pocket