luni, 15 septembrie 2008

thoughts :)

luni, 15 septembrie 2008

mda...ploua..frig afara...vremea perfecta pentrun niste ganduri trantite aiurea in acest post..numa ca desi deobicei am o foarte mare inspiratie atunci cand ploua,astazi..astazi nu...habar n-am..
probabil ca inceperea scolii a afectat si mica particica artistica ce a mai ramas in mine..:|
imi era frica de acest inceput,foarte frica...dar totusi s-a intamplat si pot spune ca a fost destul de ok..
a inceput azi dimineatza..cand la ora 7 imi suna alarma..m-am dus,m-am spalat pe dinti si m-am pus din nou in pat ca nah..eram rupta de somn.la 7:30 suna din nou,numai ca de data asta trebuia sa ma scol pt ca stiam ca la ora 8 ma va astepta ioana in fata la primarie..cum afara era mega frig si turna cu galeata trebuia sa iau taxi..numa ca la taxi nu era nici o masina libera si a trebuit sa o iau pe jos :((
intr-n final am intalnit-o soi pe ioana numa' ca la 8:25 si nu in fata la primarie..in fine..am ajuns si la scoala,ne-am batut joc de ce am putut,am vazut noii colegi(toti suntem niste freaks,ceea ce e super tare),am luat manualele si am plecat din nou prin ploaie,frig si intr-un final inghetat am ajuns si acasa,inghetata de frig si tanjind dupa ziilele toride de vacanta cand colindam pe strazi cu cine apucam si totu era perfect...mda..si am realizat ca mi-a fost frica degeaba de ce o sa ma astepe la noua scoala pt ca ii chiar super tare si nu ma asteptam ca o sa fiu asa de deschisa la tot..::D
chiar daca totul e nou pt mine..EU o sa incerc sa raman tot EU...:D..si sa vad partea puna a tuturor lucrurilor,desi stiu ca poate uneori o sa esuez,dar asta ii ceea ce ma face mai puternica si mult mai dornica de necunoscut..
IUBESC VIATAAAAAAA!!!!!!!!...chiar daca o sa mor i 21 octombrie cand retardatii astia o sa incerce din nou cu experimentu ala de 3 lei care o bagat in boala pe toata lumea si care chiar ii o mare prostie pt ca nu stiu de ce ei nu se pot bucura de viata asta asa cum a fost ea lasata si sa nu mai incerce ei sa descopere si schimbe totu...aiureaa....:)

0 comentarii:

 
banca de sub plop... © 2008. Design by Pocket