joi, 5 februarie 2009

la vie en rose.

joi, 5 februarie 2009


m-am trezit...aveam emotii..ma gandeam ca de ce trebuie sa mai fac si asta...trebuia sa ma intalnesc cu prietena mea...care obisnuia sa fie cea mai buna prietena a mea...dar...suntem asa niste copile incat am lasat tot ceea ce era mai putin imprtant sa..sa ne faca sa uitam ca una fara alta..e putin mai greu...

cu un gol in suflet am plecat sa ma intalnesc cu ea...si..sa discutam...sa incercam sa vedem de ce s-a ajuns aici...cand ne-am intalnit...am sarit una in bratele celeilalte..si..si inca mai simteam caldura..si dragostea ce o purtam una fata de alta...

si atunci ea a zis...a zis ca n-are rost sa ne certam...n-are rost sa mai fim certate...am hotarat sa uitam de tot..si sa le facem in ciudda tuturor celora care s-au bucurat ca nu mai eram doar noi 2...

si azi...am petrecut 6 ore impreuna..am hoinarit ca pe vremuri si am simtit mirosul de primavara impreuna..asa..ca pe vremuri..
am merl la locul nostru..(ador locul ala)...si..pur si simplu radeam incontinuu..fara motiv...ne bucuram de soare...si comentam fiecare adiere de vand....radeam in hohote si nici nu ne dadeam seama ce zgomotoase eram...era exact asa...ca atunci...ca pe vremuri...
doamne ce dor mi-a fost...ne-am plimbat pana nu ne-am mai simtit picioarele(cel putin eu)...ne-am dat pe hinta...am mancat...am baut...am fost sa-mi cumpar papuci:))...am ras...am ras...am ras...am si plans putin...si apoi iar am ras..si ne-am imbratisat...si ne-am bucurat ca existam...

mai vreau....dar...mai este putin pana maine...cand...ne vedem iar..si....hihi...3b-ul ne asteapta..:>...

1 comentarii:

Laura spunea...

fain la 3b..am fost si eu acolo prin vara.
special place, indeed. friendhip place actually.

 
banca de sub plop... © 2008. Design by Pocket