sâmbătă, 31 ianuarie 2009

suras...

sâmbătă, 31 ianuarie 2009



muzica imi inunda urechile...e seara...de 3 zile n-am mai esit din casa...ma simt asa..nu stiu..dar..


vaaaiiii....am asa un chef sa ies la o plimbare..e seara..sa fiu doar eu..sa ma plimb cu mine:))..sa-mi inghete picioarele si apoi sa vin acasa....imi place asa de mult cum arata cerul noaptea..parca e asa..nu stiu..melancolic..are ceva...incerc sa-mi explic dar..nu reusesc..poate daca as iesi intradevar afara!!..si poate daca l-as intreba!?!
cine stie ce mi-ar raspunde?..poate s-ar enerva..poate i s-ar parea c-as indiscreta...are el secretul lui!!..poate intr-o seara imi iau inima in dinti si...
mda..vise...chiar cred ca o sa-mi raspunda?..nu!!..sigurat are multe secrete pe care le ascunde fata de noi toti si nu vrea sa ne spuna nimic..tace!!!..atunci cand are nevoie sa se descarce..plange!!..si ne indunda pe noi cu ploi interminabile si triste si reci..si atunci..as vrea sa-mi spuna povestea lui..desi de multe ori sunt egoista si spun ca imi place ploaia..dar poate de multe ori m-am bucurat de necazul lui(al cerului)...
si ce ar fi daca cerul ar putea vorbi?..sigurat as invata multe de la el..ce fain ar fi sa fim prieteni..dar probabil ca la un momentdat l-as dezamagi si pe el...
si atunci...ploi peste ploi..si iara ploi..:))..(ce vise de copli micu si disperat am...:)))

0 comentarii:

 
banca de sub plop... © 2008. Design by Pocket