vineri, 2 ianuarie 2009

The moment i said it!!

vineri, 2 ianuarie 2009
asa arata scoala noastra!!:)


si uite asa se incheie si vacanta asta!!!..muuuuult somn,multa muzica,prieteni,filme,muzica,net,muzica,polimbari,zapada...si.cam atat..atat am facut vacanta asta...mai am 2 zile(sambata si duminica) in care ar fi cazul sa ma apuc si eu de citit:))..trebuie sa recuperez si sa revin la normal..gata cu somnu pana la 4 dupamiaza si gata cu noptile nedrmite si gata cu filmele in nestire!!!

desi nu-i iubesc(doar pe vreo 2,3) mi-e dor de colegii mei..e normal sa aiba defecte..toti avem..trebuie sa ma obisnuiesc cu ei si sa-i accept asa cum sunt pt . ca trebuie sa-i mai suport inca 3 ani jumate...suntem atat de diferiti si nu stiu..parca asta e singurul lucru care ne face sa fim la fel!!!
:))..suntem atat de la inceput si deja avem amintiri..amintiri faine si amintiri urate...
suntem atat de l ainceput si deja tinem unul la altul(desi nu ne dam seama de asta)..
suntem atat de la inceput si deja parca daca unul lipseste nu mai suntem clasa 9D de la colegiul national moise nicoara...
mi-ar placea peste vreo 15 ani sa ne putem vedea..cum ne plimbam ca prostii prin toata scoala pt ca nu avem clasa noastra si la fiecare ora schimbam sala..cum ne aruncam gentile una peste alta..si ne calcam gecile in picioare atunci cand le aruncam toate in fata salii si asteptam sa ni se deschida!!..mancam cand apucam..si..cel mai fain e ca daca imi uit pachetul acasa cineva o sa-mi dea un sandwich(desi o sa strambe putin din nas pana o sa-mi dea)...
suntem noua generatie bantuitoare de coridoare..:))..da ce-i ciudat ca desi suntem doar niste fantome care bantuim pe acolo vreo 4 ani si apoi disparem...ceilalti ne zambesc!!.sau ne spun un friendly "salut"..stiu ca si ei sunt niste efemeri care se pierd..mai repede sau mai tarziu..
vaaaii...sau coada din pauza mare de la aparatul cu ciocolata calda!!..stiu ca o data singurul leu pe care il aveam i l-am dat lui si "el"..nici macar nu mi-a dat ciocolata pe care o asteptam cu atata...
si da..asa trec zilele noastre de copii copaci...radem,plangem,invatam(sau nu)..si cand plecam acasa..depinde de vremea de afara..poate mergem la un ceai in 3b..sau..poate mergem la o plimbare..sau poate mergem la mc sa mancam si noi ceva..sau poate doar ne oprim in fata primariei..ne imbratisam si ne auzim seara p mess..sau a doua zi..:D

acum..ma duc sa ma mai bucur de ultimele mele 2 zile de vacanta..cum?..nici eu nu stiu!!
 
banca de sub plop... © 2008. Design by Pocket