miercuri, 14 ianuarie 2009

zece zile..trec absurde!!

miercuri, 14 ianuarie 2009

e abea 8 iar eu...eu as bea o cafea!!..da stiu..nu e voie!!..sunt prea mica..dar imi place...mai ales daca are lapte si..mult zahar...si mai ales daca afara ploua...sau daca afara....sau mai bine hai sa vorbim despre...
sau mai bine nu!!..cred ca mai degraba as bea un ceai!!..oare de lamaie sau...?..nu!!..nu lamaie..stiu!!..vanilie..da..cred ca un ceai de vanilie..la ora asta...ar fi...nu..nu ar fi perfect pentru ca...nu..de ce sa beau ceaiul singura?..de ce sa fiu egoista si sa ma bucur singura de aroma de vanilie(mai bine astept pana maine dupa scola sa-l impart cu tovarasele in 3b.)...
cred ca alegerea potrivita ar fi..un pahar cu apa minerala..si asa am gatul mult prea uscat si..gustul de ciocolata amara care mi-a ramas in gura nu-mi mai place...da!!..cred ca am sa aleg apa..
dar nu!!...de ce sa beau apa cand sticla aceea cu ceva portocaliu in ea ma tot cheama..si cheama...si eu s-o refuz?..sa refuz eu un pahar cu suc de porocale..nu..no way..never!!..dar totusi de data asta cred ca am sa refuz...
eu zic ca mai bine...mai bine nu mai beau nimic..mai bine merg sa dorm..mi-e somn!!...
nuuuuuu...de ce sa dorm de la ora asta?..e doar 8!!..normal..cred ca si in seara asta am sa ma mai pierd putin printre randuri..cred ca am sa citesc!!.da!!..da parca..parca deja eliade ma cam plictiseste(nu credeam ca am sa zic vreodata ca eliade ma plictiseste dar azi..orice e posibil..dar va rog..nu ma credeti..eliade n-o sa ma plictiseasca niciodata!!)
sau...sau mai bine ma uit la niste desene animate..ar fi perfect..as adormi din nou ca atunci cand eram mult prea mica sa inteleg altceva in afara de cartoonetwork...
dar parca...parca totusi azi nu as vrea sa fiu copil..doar azi!!...

0 comentarii:

 
banca de sub plop... © 2008. Design by Pocket