sâmbătă, 28 februarie 2009

tu..

sâmbătă, 28 februarie 2009

Nu te inteleg de ce tot timpul cand mergi pe strada zambesti...Te-am vazut de multe ori si sunt sigur ca erai tu!..Si da!.Zambeai..Si imaginea ta mi-a ramas in minte si numai la tine ma gandeam...Si nu puteam sa-mi explic..De ce?..Esti ciudata!!.
Ar mai lipsi sa te vad cum vorbesti singura atunci cand mergi sa-ti cumperi cafeaua in fiecare dimineata din coltul acela langa statia de tranvai..Stii? Acolo te-am vazut de multe ori! Si da! Si acolo te-am vazut zambind! M-am gandit ca din cauza cafelei..Era prea dulce sau..?
Dar te rog!..Te implor un singur lucru!
Doamne esti asa frumoasa..ESti asa diferita,esti asa de..speciala..Si te rog sa nu te superi dar sa stii ca te-am urmarit de multe ori!..Vaaaii..Erai asa draguta cum te chinuiai sa-ti cari singura toate plasele..si pe langa asta te straduiai sa arati si bine...si vai..esarfa iti tot pica de la gat si tu nu puteai sa ti-o aranjezi din cauza plaselor...Erai..
Si da cum spuneam...Te rog..dar te implor...
Sa nu cumva sa incepi sa vorbesti singura pe strada...:*

3 comentarii:

Ciocolatika spunea...

Si daca ar vorbi tot dragutsa ar fi , nu ?..

Safe spunea...

multumesc pentru comentariu,si ce scrii tu e foarte frumos.imi place cum gandesti pentru varsta ta.deci tine o tot asa:):*

Liquidearth spunea...

eshti frumoasa si talentata! >:D< felicitari...

 
banca de sub plop... © 2008. Design by Pocket