duminică, 22 martie 2009

da?

duminică, 22 martie 2009

Azi am fost in vizita la fabrica de fericire.M-au primit foarte caldurosi si cu zambetul pe buze muncitorii de acolo.Doar ca ei nu au observat ca eu mi-am dat seama de zambetele lor false.Am facut turul,am vazut cum e sistemul,am vazut si "ingredientul secret",potiunea magica,tot!
Defapt am fost uimita sa vad ce lucruri obisnuite foloseau si ma gandeam...Gata le-am furat secretul!O sa profit de asta in fiecare zi!O sa fiu fericita pe veci!
Da' ma tot gandeam..De ce oamenii astia daca tot lucreaza la fabrica de fericire..de ce sunt asa de posomorati si cu capetele aplecate?
Acum..turul s-a terminat si eu abea astept sa ajung acasa si sa ma pregatesc pentru a fi fericita pentru totdeauna.
Dar ei..ei..m-au scos cu forta afara si mi-au facut o spalare pe creier!
Acum merg pe jos acasa posomorata si cu capul aplecat si sunt frustrata pentru ca am fost atat de naiva incat am putut crede ca am gasit potiunea fericirii!

0 comentarii:

 
banca de sub plop... © 2008. Design by Pocket