miercuri, 18 martie 2009

foaie goala!

miercuri, 18 martie 2009

Privirea mi s-a strivit de geam! Mi s-a strivit de geamul acestei lumi.Ma apropii tot mai mult..si tot mai mult..Geamul se abureste si..
Imi trag manecile si incep sa-l sterg...acum pot vedea...se vede perfect!
Si sunt sincera! Nu-mi place ce vad! E.multa ura..invidie..egoism..perversitate..
La fiecare doi pasi cate un baiat care are ochii cat cepele..si balele car-i curg pan' la genunchi..de ce?..pentru ca a vazut o tipa care avea decolteu' pana-n buric..Superficialitate..
La fiecare doua case..un sot care-si bate nevasta pentru ca l-a intrebat daca o insala si nu avea cum sa se scoata...La fiecare 2 case jumate' un sot care-si bate nevasta impreuna cu odraslele..pentru ca si-a dat seama ca din cauza lor si-a ratat viata..
Peste tot tineri care au renuntat la scoala..la familie pentru..pur si simplu pemtru nimic..si acum sunt oameni in toata firea care nu stiu sa faca nimic inafara sa mature strazile sau sa spele vasele..Trist..
Si mai trist e ca..printre picurii care acum au inceput sa-mi ude geamul..vad..vad multi tineri care pot..care vor..sa-si faca un rost in viata si care..nu au posibilitate sau..locul lor este ocupat de aceia carora le cresc banii pe garduri si ii dau laoparte pe...noi..muritorii de rand..
Tinere domnisoare care nu pot sa-mi explic pe ce planeta traiesc si care..isi calca onoarea in picioare doar pt ca un tip,doi le spune:"Papushe da frumoasa mai esti!"(ceea ce bineinteles ca nu crede nici un baiat cand spune asta!!)
Imi mijesc ochii si..ma stradui..ma chinui sa vad pe cineva..oricine..sa vad fericirea! Si nu! Nu e!..Sau daca e..Nu prea stie lumea sa arate asta! Nu vad oameni zambind(prea putini)...
Si acum eu? Eu ce ar trebui sa fac? Sa stau aici?..In spatele geamului?
Oricum n-o sa ma pot ascunde aici la nesfarsit! Geamul se va sparge..Ploaia,grindina,inghetul,caldura..si nu in ultimul rand..pietrele cu care cei din jurul meu vor sa ma loveasca..Il vor sparge!..
Pana atunci..Imi trag jaluzelele si..NU VREAU SA MAI VAD NIMIC!

0 comentarii:

 
banca de sub plop... © 2008. Design by Pocket